بارگذاری مقالات دانشجویی، ویژه هفته پژوهش و فناوری 

به استحضار می رساند امکان بارگذاری مقالات دانشجویی، ویژه هفته پژوهش و فناوری سال 1400 از تاریخ 20 آبان الی 1 آذر ماه از طریق سایت دانشگاه گیلان به نشانی:
سایت دانشگاه گیلان/ معاونت ها/ معاونت پژوهش و فناوری/ سامانه ها/ سامانه داده پردازی پژوهش/ تالار مجازی پژوهش و فناوری/ مقالات هفته پژوهش و فناوری
و یا آدرس اینترنتی:

https://research.guilan.ac.ir/research/pres_users.php

برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی میسر گردیده است. لذا دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند پس از ثبت نام، مقالات خود را بصورت پادکست (فایل صوتی)، فایل تصویری ویدئویی، داده اطلاعاتی در قالب فرمت PDF و همچنین فایل تصویری ارائه پوستر (JPEG)، تا سقف 40 مگابایت، بارگذاری نمایند. 

همچنین

 روند بارگذاری مقالات هفته پژوهش و فناوری توسط دانشجویان در سامانه داده‌پردازی پژوهش/تالار مجازی پژوهش و فناوری به شرح زیر می باشد.
1- دانشجویان پس از تکمیل مشخصات، نسبت به ثبت مقاله و آپلود محتوی اقدام نمایند. در این مرحله باید کد پژوهشی استاد راهنما جستجو و ثبت شود.
2- پس از اتمام و تکمیل محتوای پژوهشی، دانشجو باید مقاله را تأیید و ارسال نماید.
3- استاد راهنما محتوی مقالات ارائه شده را در صفحه شخصی خود در سامانه داده‌پردازی پژوهش، بخش تالار مجازی پژوهش و فناوری بازبینی و تأیید نماید. 
5- مقالات تأیید شده توسط استاد راهنما، توسط کارشناس دانشکده و سپس معاون پژوهش و فناوری دانشکده تأیید شود.
6- مقالات مورد تائید معاون پژوهش و فناوری دانشکده، به صورت خودکار کد اعتبارسنجی دریافت می کند و دانشجو می تواند نسبت به دریافت گواهی ارائه مقاله با استفاده از آن کد اقدام کند.