بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبین گرامی می رساند

 جلسه بررسی ارزیابی آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش علمی برای هر داوطلب صرفا یک بار و به صورت حضوری برگزار می شود و عدم شرکت داوطلبان در تاریخ تعیین شده، به منزله انصراف آنان از ادامه تحصیل در دانشگاه گیلان تلقی می شود.

در صورت تداخل برنامه زمانی مصاحبه دانشگاه گیلان با سایر دانشگاهها، لازم است داوطلبی ضمن ارسال کارنامه خود، جهت تغییر برنامه مصاحبه با گروه آموزشی مربوطه هماهنگی نماید.

جهت رفاه حال داوطلبین توصیه می گردد مطابق زمانبندی اعلام شده در کارت ورود به جلسه مصاحبه مراجعه نمایند.

ساعت برگزاری مصاحبه ها: در نوبت صبح 9:30 الی12:00 و در نوبت عصر عصرها 13 الی 15 می باشد

مکان برگزاری مصاحبه : گیلان، صومعه سرا، میدان انتظام، دانشکده منابع طبیعی

مدارک مورد نیاز مصاحبه :

  • قبل از مصاحبه و در بدو ورود جهت ارائه مدارک به کارشناس گروه مربوطه مراجعه شود تا ضمن بررسی مدارک نوبت مصاحبه ثبت گردد
  • هر داوطلب باید در آغاز جلسه مصاحبه، با ارائه اصل شناسنامه/ کارت ملی و تطبیق آن با چهره وی، نسبت به احراز هویت خود اقدام کند.
  • ارائه تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1402، اصل مدارک کارشناسی(و کاردانی در صورت وجود) و کارشناسی ارشد و یا گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک، تصویر ریزنمرات تحصیلی مربوطه و کارت ورود به جلسه مصاحبه، برای شرکت در جلسه ارزیابی و مصاحبه الزامی است.
  • ارائه حکم کارگزینی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی و موافقت دانشگاه محل خدمت داوطلبان متقاضی سهمیه  مربیان الزامی است.(مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با ارائه معرفی نامه از مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد مطابق با ضوابط علام شده در دفترچه راهنمای آزمون سال 1402 مجاز به استفاده از این سهمیه می باشند.)

امتیازات مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی صرفا در صورت ارائه مستندات لازم در سامانه آزمون، منظور خواهد شد.