ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان آزمون سراسری رشته های با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) سال تحصیلی 1405-1404 دانشگاه گیلان، به اطلاع می رساند شروع ثبت نام الکترونیکی از ساعت 10 روز دوشنبه 1404/07/21 تا ساعت 23:59 روز جمعه 1404/07/25 از طریق سامانه ثبتنام الکترونیکی امکان پذیر است.
به پذیرفته شدگان گرانقدر توصیه میشود برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیههای دانشگاه، عضو شبکههای اجتماعی دانشگاه و کانال دانشجویان ورودی جدید شوند. ( برای عضویت در شبکههای اجتماعی دانشگاه و کانال دانشجویان ورودی جدید، 1404 را به 30005019 پیامک نمائید)
- جهت ثبت نام الکترونیکی راهنماهای زیر را مطالعه نمائید.
راهنمای ثبت نام الکترونیکی (کلیک نمایید).
راهنمای درخواست معافیت تحصیلی در سامانه خدمات الکترونیک انتظامی"سخا" -ویژه آقایان (کلیک نمایید).
جهت ورود به سامانه الکترونیکی، شماره ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز می باشد. دانشجویان ابتدا نسبت به واریز 2/980/000 ریال (معادل دویست و نود و هشت هزار تومان) از طریق سامانه ثبت نام الکترونیکی اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل و مدارک اسکن شده را بارگذاری نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام، گزینه ارسال را جهت بررسی کلیک نمایند.
🔶 مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی
1) اسکن کلیه صفحات شناسنامه و اصل کارت ملی (پشت و رو)
2) اسکن عکس پرسنلی 4*3
3) اسکن اصل مدرک یا گواهی موقت دیپلم متوسطه( ویژه نظام آموزشی جدید 3-3-6 )، اصل یا گواهی موقت عکس دار پیش دانشگاهی و کارنامه پیش دانشگاهی (ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی)
4) اسکن کارنامه سه سال آخر دبیرستان که به تایید مدرسه یا آموزش و پرورش رسیده باشد(پایه دهم تا دوازدهم ، ویژه نظام آموزشی جدید 3-3-6 )
5) اسکن فرم تکمیل شده" گواهی مربوط به عنوان رشته تحصیلی" دریافتی از صفحه 33 دفترچه ثبت نام آزمون سراسری (دو سال آخر دوره دبیرستان و سال اخذ مدرک پیش دانشگاهی برای فارغ التحصیلان نظام قبلی آموزش متوسطه و همچنین سه سال آخر دوره متوسطه برای دیپلمه های سنوات قبل نظام قدیم آموزش متوسطه و نظام جدید آموزشی 3-3-6 )
6) اسکن اصل مدرک دو سال ما قبل دیپلم که به تایید مدرسه یا آموزش و پرورش رسیده باشد(ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی)
7) اصل مدرک یا گواهی موقت دیپلم متوسطه (ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی)
8) دانشجویان انصرافی دوره دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی، گواهی تسویه حساب کامل تاییدشده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان داخل را به دانشگاه جدید محل تحصیل خود ارایه دهند.
🔶 مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری
ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی و تحویل اصل مدارک بندهای 3 الی 7 بر اساس نظام آموزشی پذیرفته شده در زمان ثبت نام حضوری ضروری است.
📌توجه 1 : جهت درخواست تاییدیه تحصیلی و سوابق فارغ التحصیلی به لینک http://emt.medu.ir مراجعه نموده و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل و کدرهگیری دریافت نمایند.
📌توجه 2 : در صورت بارگذاری کپی یا کپی برابر اصل مدارک، ثبت نام الکترونیکی تایید نخواهد شد.
📌توجه 3 : هر یک از مدارک می بایست در قسمت مربوطه بارگذاری شود. لازم است از بارگذاری تکراری مدارک در قسمت های مختلف خودداری نمایند.
📌توجه 4 : باتوجه به اینکه ملاک قبولی پذیرفته شدگان صرفاً با سوابق تحصیلی، معدل دانشجو می باشد، با این توضیح که برای دیپلم های شاخه نظری، معدل کتبی و برای دیپلم های فنی و حرفه ای و کار و دانش، معدل کل، ملاک عمل می باشد، در صورت وجود هرگونه مغایرت در مدارک ارائه شده و معدل اعلامی از سازمان سنجش آموزش کشور، برابر مقررات با دانشجو برخورد خواهد شد.
📌توجه 5 : از آنجاییکه عودت اصل مدارک تا پایان تحصیلات امکان پذیر نمی باشد، توصیه می شود پذیرفته شدگان گرامی، قبل از ارایه اصل مدارک، کپی و کپی برابر اصل آن را تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.
📌توجه 6 : پذیرفته شدگان گرامی پس از ثبت نام اینترنتی و حضوری، لازم است جهت اطلاع از اسامی استادان مشاور، به مدیر گروه آموزشی مربوطه مراجعه نمایند.
به اطلاع دانشجویان نوبت دوم (شهریه پرداز) میرساند پس از تایید مراحل ثبت نام الکترونیکی با شماره دانشجویی و رمز ورود به سیستم که پس از تایید نهایی ثبت نام اینترنتی در اختیار دانشجو قرار داده خواهد شد، وارد سامانه آموزشی شده و از قسمت امور شهریه - پرداخت الکترونیک شهریه مبلغ مورد نظر را پرداخت نماید. بدیهی است در صورت عدم پرداخت شهریه امکان انتخاب واحد برای دانشجو وجود نخواهد داشت.
شهریه دانشجویان نوبت دوم ورودی 1404 ( کلیک نمایید).
شماره های تماس و آدرس دانشکده های دانشگاه گیلان (کلیک نمایید).
نکات مهم آیین نامه آموزشی دانشجویان مقطع کارشناسی ویژه ورودی 1404 ( کلیک نمایید)
برنامه زمانی مراجعه حضوری و تحویل مدارک تحصیلی به دانشکده
🔷 اطلاعیه مربوط به معاونت فرهنگی و اجتماعی:
به منظور پیاده سازی طرح "ثبت علایق و سوابق دانشجویان نوورود" لازم است دانشجویان جهت ثبت اطلاعات خود از طریق سامانه فرنما به آدرس talent.farnama.net اقدام نمایند.
🔷 شرایط خوابگاه مربوط به معاونت دانشجویی :
به دلیل محدودیت در ظرفیت خوابگاه های دانشگاه، امکان اسکان برای متقاضیان مقطع "کارشناسی" وجود ندارد.
🔷 اطلاعیه مربوط به مرکز مشاوره و درمان دانشگاه :
لطفا پس از ورود به لینک مربوط به سامانه جامع پایش سلامت، پرسشنامه مربوطه را تکمیل نمایید.
🔷 اطلاعیه مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر در خصوص ثبت نام (کلیک نمایید)
